ozomom bende xiaomi nin altındaki marka olan viomi a9 var. Elim ayağım resmen. Kedim var. Peşinden her an süpürüyorum mis gibi. Hem çekiş gücü, şarjı hem de hafif olması önemliydi benim için. Çünkü bileklerimde sinir sıkışması var ağır kaldıramıyorum. Bu ürün çok güzel. Başlıkları da var. Ben 2 sene önce 1700 e almıştım trendyoldan. Şu an kendi sayfasında viomi de yani 4300 tl.