Bi kaç parça ürün favoriledim baya indirime düştü aylardır stok takibindeyim sürekli baktım denk geldi aldım sevinerek beyaz ceket geldi kolu boydan boya tükenmez kalemle çizik sarı bi gömlek aldım gömlek yerine atlet tarzı badi yollamışlar benimi buluyor anlamıyorum sitenin tarzımı bu bendemi bir sanssızlık var 😞