Kızlar bebegim 3 aylık baştan beri kaka sorunu vardı 10 gün falan kaka yapmazdı sonunda cıvık yapardı doktor normal dedi. Sadece anne sütü alıyor bu arada. Bugün 9 gün oldu bende fitil verdim ikiniyor diye katı yaptı sulu değildi. Nasıl geçer neden olmuş olabilir