Balpeteklerii Deniz06 canım bak açık kahve al. Hemen banyoya geç. Boyayı saçına sur ve anında yıka. Hiç bekleme. Sonra kendi kendine açılıyor harika olur yıllardır her ombreden sonra öyle yaparım.
Deniz06 Denezmeh Balpeteklerii Balpeteklerii Asel041 Sebusebu Konuştum yarın gel düzeltelim dedi. Oh be. Annem bile dalga geçti. Kibariye dedi bana
Balpeteklerii Deniz06 mor şampuan dene demişler mor sapmuan grilestiriyir ama benim yöntem bal oluyor tam ombre oluyor o civciv sarılığı gidiyor
Asel041 Deniz06 Benimde dun oldu boyle kuaforle konuştk paramin tamaminı geri iade etmek istedi ama ben hakki gecmesin diye yarısını aldm Bence sizde konuşun bki istedgnz rengi yapar
Sebusebu Deniz06 aynı canım aslında söyle mesela ben lorealin silver marka şampuanını kullnmıştım (dökünce rengi mor yani) o çiğ sarılık gitmişti. Hiç boya yapma bi kaç yıkamada harika olur
Denezmeh Deniz06 yaa benim annem de sacim civciv oldugunda kibariye gibi oldun demistin bana tum annelerin ortak gorusu bu galiba😄
Seymanur9 Deniz06 almaması gerek . Bende birkaç ay önce boyattım tonu beğenmedim hemen mesaj attım gittim bir hafta sonraya düzelttiler
Maya1 Deniz06 dore olmus anladigim kadariyla. Redusa mor şampuan kullan. Bir kac yikamadan sonra rengi tok olur