
Kızlar merhabaaa,7 aylık oğlum var .Bebeğimin kan tahlil sonuçları internette baktım glukoz beni korkuttu burda görünce ama internette bebeklere değerler bu aralıkta diyo bide ocean 400 damla kullanıyorum ondan önce sağlık ocagının verdiklerini hep kullandım ama demir eksikliği bir türlü geçmiyo daha çok düşmüş neden böyle düşük ki çok kafam takıldı yarın doktora gidicem ama bekleyemedim bilenler yazabilir mi