Merhaba anneler size bir sorum olucak 2 ay 22 günlük bir bebeğim var. Sma kullanıyoruz yani mama+meme şeklinde. %70 mama %30 meme şeklinde ilerliyoruz. Ama kakasını 5 günün sonunda yapıyor ve sadece 1 kere bu normal mi? Yoksa kabızlık mı oluyor bu?? Lütfen yardım edin