fatma_6141 yemesi,uykusu fena durumda..oturup aglyordum her gun..artik kitaplarla oyunlarla yedrmye calsyorm faln yedigi kadar yiyor yemzse de eskisi kadar takmyorum..uykszlk biraz bni harap ediyor o da insanın sinirlerini yipratyor ..ama bi kere hasta oldgnda ateşini dusuremycm dye cok korktm..sonra artik dyorm ki hasta olmasn da ne yapsa kabulümdr..cunku o hisle basedemyordum uzun sure etksnden kurtulmadm uyuttgmda hep ateşi ckcak korkusu sardi bi sure..Hâlâ da tedrgnlklerm var..hayatta genl olarak da boyle bi huzrszlgm var maalesef..emzrme bitince ilaca baslmyi dsnyorum kaygi ve korkularmla basedemiyorum..mutlu bi anne olmalym cocuk da iyi olsun dye ama yapamyorum