fatma_6141 bende kulllanıyorum hatta eski ilacım paxera doğumdan önceki ama emzirirken asla o ilaç olmaz , bana hem çocuk uzmanı hem Piskiyatr selectra önerdi 50 mg onu içiyorum hemde emziriyorum süte en az karışan ve emzirirken izin verilen ilaç buymuş paxera asla kullanma emzirirken