Merhaba, instagramda Hülya Toyran Sezik doktorun bir gönderisinde tatlı elma yağı, kekik yağı ve zeytin yağının karıştırılıp bebeğin ayak tabanı ve göbek değili etrafına sürüldüğünü; bu işlemin gaz için iyi geldiğini gördüm. İki gündür ben de deneyimliyorum ve sanki fark etti gibi 1 aylık bebeğim gazını çıkartırken daha rahat davranıyor. Deneyimleyen tecrübeli anneler var mı? ☺️