Kızlar bebeğim 2 aylık dünden beri hafif öksürük var akşamları artıyor ayrıca bazen öğürüyor gibi yapıp nefesini toparlayamıyor sağlık ocağındaki doktor ciğerlerinde ve boğazında bir şey olmadığını söyledi fakat ben yine de endişeliyim sabah akşam calpol verip serum fizyolojik yapıyorum önerisi olan iyi gelen başka yöntem var mı