Gamze40gamze sırf bunun için doktora gittim sabır et sakın mama başlama sütün varsa ve biberon kullanma dedi uykuluyken emse bile yeter dedi bazen 3-4 saat emmiyor tabi annelik içim rahat etmiyor sağıp kaşıkla veriyorum 30 cc kadar zorla içiyor tabi döke döke aama gece güzel emiyor şükür inşallah geçer çok zorlanıyorum cidden ne kadar sabır edicem bakalım