30 aylık kızımla hiç bir yere gidemiyorum çünkü ben olduğum sürece kesinlikle yürümüyor hep kucak istiyor almadığımda da ağlamaya başlıyor kendini yerlere atıyor çoğu yerden bu yüzden geri döndük bu durum 1 yılı aşkındır var nolur söyleyin nasıl vazgeçirebilirm sizin çocuklarda da böyle bir durum oldu mu