Anneler merhaba.
Birşey danışacagım
Kızım 8 aylık grip olmustu ilaç kullandık geçti gibi.
Şimdide benim boğazım ağrıyo ama öyle böyle değil. Elimi kolumu kaldırcak halim yok. Ve yavaştan ateş yapmaya başladı. Sabahtan beri doğal yollarla sirkeli tuzlu gargara. Ballı karabiberli kürler vs. Ama geçmiyo.
Daha önce covit oldugumda sağlık ocagı klavunat 1000 mg. Antibiyotik vermişti. Almıstım kullanmamıştım. Şimdi kızım katı gıdaya geçti günde üç defa falan emziriyorum.
Sorum soru; antibiyotik içip emzirmesem ne kadar süre sonra emzirmem gerekir. Ve birikmiş sütü sağıp dökmemmi lazım ?