2018istanbul 2017 yılında aldım. Hafta içi grubu ve hafta sonu grubu vardı. Kendimiz kayıt olurken seçtik ben hafta sonu seçmiştim. Cumartesi günü sabah 9dan akşam 6ya kadar ders vardı normal okul gibi aralar falanda oluyordu tabi. Hafta içi grubu da yanlış hatırlamıyorsam akşamları 2 gün falan gidiyordu. Ben o dönem ücretli öğretmenlik yaptığım için stajdan muaftım o kısmı bilmiyorum. Değişmediyse ya da okuldan okula fark olmuyorsa bu şekilde. Çalışan, evli, çocuğu olan falan çok kişi vardı.