1 haftadır ıshalı durmuyordu omce dısh sandım.ılk oksurukle basladı.sonra acıle goturduk kanları dusuk cıktı tahlıler verdık sonuc rotavırus söylediler zehırlı ıshal.atesıde vardı.4 gun kaldık hastanede seromlar vurdular hep.dun eve geldim sankı az azalmısh ıshalı gune 15 yapıyordu ben rotavırus asısını vurdurmadım ınsanları dınledım.lıtfen vurdurun evet pahalı amma Boyle daha kotu.daha mınnosum 7 aylık.acaba ne zaman toparlanır