Balkuupu Kızım 6 aylık ve ben her telefonda konuştuğumda mutlu olup gülmeye başlıyor 🤭😂 yani telefonda biri ile konuştuğumu algılayabilecek kadar Zeki olamaz dimi ? Neden mutlu olup güldüğünü bilmeyi çok isterdim. Sizler de de durum böyle mi ? 😻
Balkuupu Eylul05 öyle mi dersiniz ? Ben her bebekte olabilir diye düşünüyordum ama siz böyle deyince :)) teşekkşr ederim Allah razı olsun 🙏🏻