Kızlar merhaba oğlum da daha önce yumaklarından bir inmişti biri inmemişti doktor takip ediyordum en son 1 yaşındayken çocuk cerrahisine gittiğimde o da ikinci kontrolümde artık ikisini de indiğini söyledi 6 ay sonra tekrar gelirsin kontrole dedi gittiğimde yoktu işten ayrılmıştı ve bulunduğumuz yerde başka çocuk cerrahi doktoru yoktu şimdi yeni doğum yaptım diğer oğlum da fark ettim ki aynı görüntü büyük oğlum da yok tekrar Çocuk doktoruna gittim ve ikisinin de inmediğini söyledi eliyle kontrol etti ve bacaklarının arasında kaldığını acilen ameliyat olması gerektiğini söyledi çok korktum çok üzgünüm dünden beri başım ağrıyor cerrahi doktoru hala yok diğer şehirlere bakıyorum şimdi ürolojiye sıra aldım bilmiyorum iyi mi yaptım kötü mü ama bu problemi yaşayan varsa nasıl bir yol izlemeliyim bilen var mı lütfen yardımcı olur musunuz