neslihanyildiz Hanımlar 3-4 gündür kızım nezle oldu serum fizyolojik le açıyoruz burnunu ama geri hop kapanıyor. Beslemekte zorlanıyorum. Neler yapabilirim? Baby viks falan sürebilir miyim? Zararlı mı? Buhar makinasınıda çalıştırıyoruz ama çözüm bulamadım.
asyakusunannesii neslihanyildiz burnuna serum fizyolojik sıkmanız yeterli değil sonrasında otribebe ile çekmeniz gerekiyor ayrıca kıyafetine cold mix damlatabilirsiniz
AseLBebek26 neslihanyildiz cold mix alın eczaneden yakasına ve yatmadan yastığına damlatın baya fayda ediyor Yatmadan bir soğanı kesin ortadan odasına koyun sabaha kadar dursun nefesuni açıyor geçmiş olsun 🌸
asyakusunannesii neslihanyildiz tamam aynı şekilde bu işlemi yaptıktan sonra otribebe ile çekmeniz gerekiyor