Ya biz hem anne sütü hem mama gidiyorduk hipp kullanıyorduk kilo alımı vs çok iyiydi. Ama süt alerjisi çıktı hipp yerine tıbbi mama verildi tadı da kokusu da berbat. Çocuğum bunu içsin istemiyorum. Eve geldim iki göğüsü emzirdim. Sonra sagdim. Burada okumuştum emzirdikten sonra sagilinca süt artiyormus. 50 ml süt çıktı iki göğüsten. E benim sütüm iyi mi şimdi yoksa daha da artması gerekiyor mu ?? Bu çocuk neden o zaman doymuyor anlamadım. Hoş ortalığı yıkması herhalde açlıktan değildi süt alerjisindendi kafam cok karışık