Anneolmak_01_06 kullanmam sanırım. Hem pahalı. Hem de parasını geçtim, bebeğim için uygun olduğunu düşünmüyorum. Şöyle ki bandın kullanım şeklinde hareket etmeden 2 dk falan beklemek gerekiyormuş. Bebeğim çok hareketli. Onun kulağını tutacağını orda duracağını sanmıyorum 🤗