Sinem66 Menekse16 Benim ablamın kızı doğduğunda böbreklerinde kum var dedi doktor. Çok zor geçti. Sürekli sancılanıyordu, ağlıyordu. İdrarını yapamıyordu. Hastaneye götürdüğümüzde tahlil isterlerdi bir idrarını saatlerce beklediğimiz olurdu o da damla damla yapardı. Ama 1 yılın sonunda geçti çok şükür. Size de geçmiş olsun üzülmeyin bugünlerin geçeceğine inanın sadece.