Kızlar bir haftadır çok kötü gribim dün artık acillik oldum doktora emziriyorum dedim ama iğne yaptı ve antibiyotik verdi içmezsen atlatamazsın ağır yakalanmışsın birşey olmaz dedi kendi doktorumu aradım çok kötüysen kullan dedi ama vicdanım rahat etmiyor var mı emzirirken kullanan 🤒🤒