Gamze225 56 günlük bebeğim %90 mama ile %10 anne sütüyle besleniyor kakasını günde 2 defa yapıyor ama yaparken çok zorlanıyor aynı durumu yaşayan var mı arkadaşlar
guno Gamze225 o zaman kabız diyemeyiz. Probiyotik damla kullanın bi. Ama kontrolde doktora söyletin bence. Belki makat darlığı vardır.
Sltnsare Gamze225 benim kızımda da aynısı oldu baya sma kullandık sonra kabız oldu hippe geçtik sıkıntı yok biz bi yöntem yaptık ama popo deliğine zeytin yağı sürdük ve arada mamasına çay kaşığı zeytin yağı koyup verdim suan şükür rahat yapıo
-Zehrak- Gamze225 hipp combiotik kullanıyoruz ama kabızlık var doktor anne sütü çoğaldıkça kabızlığı düzelecek gazı düzelecek dedi ama sütüm yetmiyor mama hep istiyor 😞
Optiii Gamze225 bize doktor kabızlığımız için verdi iki amaçla da kullanılıyor. Mavisi ve turuncusu var
-Zehrak- Sltnsare bende yapıyorum öyle ne kadar sürede düzeldi. Bağırsakları gelişene kadar zorlanıyormuş sanırım bebekler mamayı sindirmekte