4,5 gün iyi bir sayı bence ve neredeyse bitmiş sayılır🍀 sabır geçiyor benim bebeğim 10,5 aylık ve 9. Dişi yani yan büyük dişi çıkacak aynı derdi ben de bu sıralar yaşadım ama şükür 1 hafataya geçti eski düzenine yavaş yavaş geri dönecek gibi bakalım 🤔