Kızım 10 buçuk aylık sabah 7.30da ateşlendi biraz ağrı kesici verdim düşürdü 4 saat sonra yine verdim yine düşürdü şimdi uyandı tekrar çıkmış hiçbir şey yemek istemiyor zorla çorba içiriyorum bide emzşriyorum. Ilık duş ve eklem yerlerine soğuk uygulamak haricinde başka ne yapabilirim evde bilen var mı? Her seferinde ilaç vermek istemiyorum doktora götürmeli miyim bilmiyorum ben de hastayım boğazım gıcıklanıyor hapşırıyorum eşim de biraz kırgınlık var diye gitmişti doktora 3 tane serum takmışlar. Şu salgın bi geçseydi hayırlısıyla🤦🏻♀️