Merhabalar tecrubeli annelerim size bi soru sormak istiyorum.
Erken doğumla prematüreyiz şuan tam 1 aylık olduk 22 gün yoğun bakımdaydık bugün eve geleli tam 1 hafta oldu , biberona alistigi icin beni emmiyor mama veriyorum sadece ve bu mamalar kac gün gidiyo 1 kutusu yoksa benmi cok veriyorum cabuk bitiyo anlamadım bu işten.
2.5 , 3 saatte 1 60 cc veriyorum