Merhabalar oğlum ayın 1′inde 18 aylık olacak 2-3 aydır kakasını yaptığı zaman eee eee yani kaka mı yaptım pis der gibi yaptığın anda söylüyor idrara gelince de bezinin ön tarafını gösteriyor pis bezlerini görünce de aynı şekilde eeee eee pis diyor biliyor farkında resimlerde klozet görünce de aynı sesi çıkartıyor Biz lavaboya girdiğimiz zaman kapısını açmamızı istiyor Merak ediyor Sizce tuvalet eğitimi için erken mi olur başlamalı mıyım bilemedim bu ayda başlayanlar var mı İçinizde