Kızlar trendyollda satılan humana 1 mama içerisinde 800 gram 2 paket şeklinde 80 tl neden bu kadar ucuz altındaki yorumlarda son kullanma tarihi 1 ay kaldığı için falan yazıyor ama zaten açıldıktan sonra 4 haftada tüketilmesi gerekiyor neden bu kadar ucuz anlamadım 🤷♀️