Iyi aksamlar herkese 7 gun önce normal doğum ile oğlumu kucağıma aldım. 3. Günden sonra dikişlerimdeki acı ve ağrı azalmaya başlamıştı fakat şimdi yanma derecesinde geldi ve canımı çok acıtıyor. Bu normalmi acaba hastaneye gitmeli miyim? Bilgisi olan yardımcı olursa çok sevinirim 🙏