Merhaba. Bebeğimin geçmeyen hırıltısi vardı. 3 4 gündür buna öksürük balgam ve burun tıkanıklığı da eklendi. Doktora gittik hava verdiler burnunu temiediler iğne yaptılar. Ama dün akşam ateşi 38.5 u gorunce tekrar gittik. Kan tahlili yaptılar kanda enfeksiyon 13 çıktı. Antibiyotik tedavisi başladı doktor aynı zamanda nebulizatör aldırdı hava veriyoruz günde 4 kere.atesi ara ara yine yükseliyor carpol verdim ~ 2gün sonra tekrar muayeneye çağırıyor. Geçmezse yatış yapicam dedi. Napmaliyim bebeğim hastaneye yatsın istemiyorum. Bu arada 3 aylık daha. Şimdiden teşekkür ederim.