Selma-gkt Selam anneler bebeğim 1 ay 3 günlük şuan. Biraz üşüttü sanırım geniz akıntısı,burun akıntısı,hafif öksürük ve hapşırık var. Doktora götürdüm bişey vermedi serum fizyolojik sık sadece dedi. Ama geçmiyor ne yapmalıyım şaşırdım. Başına gelen var mı ?
Leo2020 Selma-gkt bizde de var aynısı. Bu yöntemi uygula serum fizyolojik kullanırken. Sıktıktan sonra sırtından pat pat vur. Sonra otri bebe ile Çek ama günde 3-4 kereden fazla yapma. Geniz akıntısı ciğerine inmesin Allah korusun bronşit olur.
Leo2020 Selma-gkt bir de bir burun deliğine 2 cc’den fazla sıkma ama tazyikli sık ki açsın delikleri. Burun tıkanıklığından çok çektiğim için artık konu üzerine master yaptım :D
Selma-gkt Leo2020 aspiratör ile çekme dedi doktor yaaa sadece serum fizyolojik sık tazyikli dedi. Şimdi biraz fazla öksürdü kustu. İçim acıdı. Bu arada burnunda tıkanıklık yok şükür çok sümük var hani tıkanmıyor nefes alırken emerken uyurken vs
Leo2020 Selma-gkt bana da çok sık çekme ama arada çekebilirsin dedi. Ama hani çok kuvvetli çekme çekersen de kılcal damarlarına zarar gelmesin