Bebeğim daha 1,5 aylık sanki onu yetemiyormuş gibi hissediyorum sanki onu geliştiremiyormuş gibi hissediyorum ama her şeyi yapıyorum ama bu hissi atamıyorum kendimde sanki çok uyutuyorum çocuğu gibime geliyor birlikte zaman da geçiriyoruz Tabii ki elimden geldiği kadar öpüyorum kokluyorum sırt üstü yüzüstü yatırıyorum kucağımda geziyor gülüyoruz biraz kolitik de var çok ağlıyor ama neden sorun yetemedim hissediyorum Ne yapacağımı bilmiyorum bu his ne zaman gider Onu bilmiyorum