Moralim çok bozuk. Dün gece kakasinda nokta kadar kan vardı. Belirtileri de süt alerjisiydi belliydi. Bugün dokturuna gittik 62 günlük. Anne sütü ve hipp mama ilerliyorduk. Bize bu mamayı verdi hipp kesiyorsun dedi. Tadı iğrenç dedi 🥺 bu mama ise yarar mı kilo aldırır mı ben ne yiyeceğim… Sütüm zaten yarimdi çok korkuyordum..