Esrainciylmz
Merhabalar güzel anneler
12 aralık 2018 de dogum yaptım 40 ım cıktıktan sonra subat 25 te adet oldum sonra her ay bi hafta önce sonra diye devam etti en son 15 temmuzda adet oldum2 aydır olmuyorum evde gebelik testi yaptım hastanede kan tahlili yaptım bişey cıkmadı tüm idrar kan tahlillerim temiz cıktı kis horman falan bi sıkıntı yokmuş ama neden olmadım endişeleniyorum🤦🏻♀️ Bu ve benzer durumda olanlar yazabilir mi ?