Hzrsby Kızlar bugün Saglıkocağında hemşire bıngıldağının kapandığını söyledi daha 2 ay 13 günlüğüz böyle bir durum yaşayan varmı aranızda
Mys30 Hzrsby bizim kine de erken kapaniyo dediler canım norolojiye gittik bingildak önemli değil dedi içerideki suturlar önemliymiş onlar kapanmadigi surece bisi olmaz dedi başı düzenli olarak buyuyosa hiç sıkıntı etme çoğu çocukta oluyo erken kapanma
coktepkiliyim Şöyle;bıngıldağı kapalı doğan bebekler var.Önemli olan baş çevresinin düzenli olarak büyümesi.Bunu da söylemesi lazım hemşirenin bayılıyorlar korkutmaya.Doktorunuza danışın lütfen sadece onun bilgisine güvenin,zaten takip edecektir sizi🌸
Mys30 coktepkiliyim aynen öyle gerçekten nöroloji doktorları bu kadar korkutmuyo o kadar şey gördükleri halde