Anonim benim arkadaşım hipp kullanıyordu içinden fare pisliği çıkmıştı 2 sene oluyor. bıraktı o mamayı şikayet de etti. ilk çocuğuma aptamil ve bebelac gold kullandım böyle bir durumla karşılaşmadım ikinci çocuğuma da bebelac gold kullanıyorum inşallah yaşamam çünkü güvendiğim iki mama markası. 😬