Deletedmom_12 Kızlar boğazım ağrıyor ve ağzımın içi tamamen yara oldu diş diplerim damaklarimda yaralar çikti acisindan duramiyorum gargara yapiyorum aklim cikacak gibi oluyor hastaneye gitsem bisey yapmicaklar bebegim daha 2 aylik ne yapsam gecer acaba :((
Freud Deletedmom_12 geçmiş olsun canım bugün teyzelerle konuşuyorduk bu konuyu eşimin de ağzı anlattığın gibi. Karadut şurubu önerdiler 🤔 henüz kullanmadık ama belki fikir olur sana da
Dmngrkmmm Deletedmom_12 Geçmiş olsun. Yara olan yerleri karbonatla ovmayı denediniz mi? Benim de stresten çok yara olur ağzım parmağımla karbonatla ovuyorum hafif kanıyor ve geçiyor ertesi güne.
esrasel bence hemen doktora git canım benim çocuğun içinde bulaşıcı olabilir kesinlikte de öpme oda etkilenmesin doktorlar çocuğa zarar vermeyecek ilaç verirler diye tahmin ediyorum
Deletedmom_12 esrasel Yok canım öpmüyorum hatta yaklasmak bile istemiyorum ama ben baktigim icim m3cburen yaklasiyorum
Deletedmom_12 Freud Teşekkür ederim öylemi eşime yarin aldirip deniyim insallah iyi gelir hastaneyede gitcem ama onuda aliyim aklimda bulunsun sağol canim
Deletedmom_12 Dmngrkmmm Teşekkür ederim. Ama karbonat cok acitmiyormu ben gargaraya bile dayanamiyorum cok canim aciyo gözlerimden yaşlar geliyor
Dmngrkmmm Deletedmom_12 evet acıtıyor yakıyor hatta ama ben başka çözüm bulamıyorum çok sık yaşadığım bi sorun olduğu için katlanıyorum bir seferlik
Dmngrkmmm Deletedmom_12 acıyor hatta yanıyor ama ben bir seferlik katlanıyorum çok sık olur ağız yarası başka çare bulamıyorum
Dmngrkmmm Deletedmom_12 acıyor hatta yanıyor ama ben bir seferlik katlanıyorum çok sık olur ağız yarası başka çare bulamıyorum
Deletedmom_12 Dmngrkmmm Anladim canm haklisim bu aciyi sürekli cekecegine bir kere aci cekiyosun şimdi cesaretimi toplarsam yapicam bende