enmir siz daha doktora gitmeden, lohusa kanamanız kesilmeden kendi kafanıza göre ilaca başladınız.
zaten önceki postunuzdaki korunma yöntemlerinize şok olmuştum ama herkes söyledi o hap şuan bir işe yaramıyor ve siz kanamanız bitmeden o hapa başladığınız için muhtemelen ara kanamanız uzun sürecek.
bir doktora gidin, muayene olun, hap hakkında ve en önemlisi KORUNMA hakkında bilgi edinin rica ediyorum.
yoksa bir kaç ay sonra 3.ye hamileyim diye post açıcaksınız