Caglarass Denooomii 24 saat içinde tüketilmeli, açılınca dolapta muhafaza edilmeli diye hatırlıyorum. Üzerinde yazar zaten
TOSPAMMM17 Denooomii mesela bugün yarısını ver yarın diğer yarısını vermek zorundasın sonra bozuluyor zaten hemen ekşiyo kabarcıklar çıkıyo