Duygs kizim tam 36. Haftada doğdu 10 gun kuvezde kaldi. Gelişim olarak hic bjr sorunumuz yok cok şükür. 4 aylikken donmeye basladi 6. Ayinda hic bir caba sarfetmeden desteksiz kendi kendine oturdu. 7.5 aylikken emekleri 8. Ay icinde ellerinde tutup yurumeye basladi 10 ayligiz siraliyor tay tay duruyor maşallahimiz var. Hic endise etmeyin su akar yolunu bulur canlari yerinde olsun. Ama ben donmesi icin 3 aylikken falan egzersiz yapiyordum oturma icin 6. Ayi bekledim mama sandalyesine koydum yerde hic minder falan koymadim baktim kendi kendine oturuyor zaten