Bebeğim dünden beri huysuz yani sürekli parmağımı emiyor, diş kaşıyıcı aldık onu veriyorum ama pek fayda etmedi. Sürekli ağlamaklı hali var. Diş çıkarma döneminde bebekler iştahsız oluyormuş ki bende fark ettim. Pek fazla emmiyor. Peki bunun için ne yapabilirim ?