Svgcarim Öncelikle Merhabalar ben doktorumun önerisini sizinle paylaşmak istiyorum. Doktorunuz zaten size nasıl bir yol izlemeniz gerektiğini söyler. Söylemez ise siz kesinlikle sorun. Öncelikle sebzeye siz karar verirsiniz. Kabız yapanlar ve yapmayanlar var. Patates, havuç, bal kabağı, tatlı patates gibi gıdalar yapıyor. İshal yapanlar ise kabak, brokoli, ıspanak, yeşil fasulye vb. Sebzelerde kural koymadı doktorumuz. 3 gün kuralı çok sıkı gerektirmez dedi. Eğer alerji durumu olursa hemen anlarsınız vermezsiniz dedi. Kanlı dışkı ve aşırı kusma döküntü olmazsa ürünü azar azar vermeye devam edin dedi. Sebzeler kadar kabız yapan ve yapmayan meyveler de var bunlar elma,muz, şeftali ; kabız. Armut,kayısı,üzüm de ishal yapıyormuş. Bunları yazıyorum ki bebeğiniz belki bağırsak sorunu yaşıyordur diye. Yoğurdunuzu çiğ sütten değil pastörize günlük sütten yapmanız gerekiyormuş. Yoğurt mayası olarak probiyotikli olanları kullanmalısınız. 6. Ayın sonuna kadar yarım çay bardağı olacak şekilde porsiyonlarını ayarlayabilirsiniz dedi doktorum. Çorbaları en fazla 3 sebze yapın dedi. Ve kesinlikle zeytinyağı olmalı. İçerisine irmik bulgur ve pirinç katabiliyorsunuz. 6 ay 15 günlük olunca çift çekim 1 köfte kadar kıyma kullanabiliyorsunuz. Endişenizi çok iyi anlıyorum. Ben de çok korkuyordum ama süreç o kadar hızlı ilerliyor ki anlayamıyor insan. 🥰 inşallah sorunsuz başlarsınız.