Merhaba, bebeğiniz ve anneliğiniz hayırlı olsun. Benim bebeğim 10 haftalık. Ben de ilk 1-2 hafta çok zorlandım. Bu alışma dönemi ve çok yoğun öğrenmeler ve tecrübelerle geçiyor. Başlarda uykusuzluk çok vuruyor alışkın olmadığımız için. Ben artık uykusuzluğa da alışmaya başladım, anneliğe de baya alıştım. Biraz zamana ihtiycınız var. Ama unutmayın herkes sizin gibi duygular yaşıyor. Bbc türkçe youtube kanalının bir videosu var. İsmi Lohusalık depresyonu. Onu izleyin. Kendiniz gibi olan insanları görün. Kadınların % 60’ı lohusalık hüznü yaşıyor bu hormonal bir durum ve doğru. % 15 ise ağır depresyon yaşıyormuş. Omega 3 takviyesi lohusalık depresyonuna iyi geliyor diye duydum bir doktordan. İhmal etmeyin. Umarım destek olabilmişimdir. Yeni annelerin iletişim kurması ve birbirine destek olması önemli ☺️