Tuanaa07 Merhana kaç haftayken doğum yaptınız? 38 haftaydım ben🌸 +2.doğumun daha kolay olacagını soyluyorlar doğru mu sizce ? birde 2.doğumda biraz 40-41 haftayı bulabiliyormuş doğurmak rahim genişlediği için doğru mudur sizce??
Caglarass Tuanaa07 İkisinide 38+4 de doğurdum. Süreç ikisinde de aynı başladı ama ilkinde hastaneye gittiğimde 2 cm ikincide 4 cmdi. Ve evet ilkine göre daha kolaydı. Dikiş sayısı azdı, kesi bile yoktu işte düşün öyle güzel bi doğumdu. Sağlıkla bi avazda al kucağına 😊
Mcnkarsel Tuanaa07 39+6 da sancılandım doguma gittim. Gece doğuma gitmeseydim sabahına yatısım vardı zaten. Son dkya kadar bekledi bebeğim sağolssun 😅 ilk dogumum bu arada
Arse1989 Tuanaa07 ilk doğum 40+2 yaptım normal doğum olarak girdim kızım kaka yaptığı için acil sezeryana döndük 😅
Hayat123456789 38+2 de hiç ağrım sancım yoktu nişan geldi doğum yaptım Allah kucağınıza almak nasip etsin sağ Salim
Tuanaa07 Hayat123456789 canım ben yaptım doğum benımde hiç sancım yoktu suyum gelmedi ama gene bırden bı sancı tuttu hastaye gıttığımızde 8 cm açılmam varmış cok kolay oldu 2.doğumumda kolay olursa eğer hiç sancıda cekmem herhalde 😘🥲😀 şuanda 2.yi düşünmüyorum o ayrı ama
happy_mother Tuanaa07 ben 40+5 de doğum yaptım ne sancım ne suyum ne kanamam oldu haftam ileri olduğu için bebeğim iri olduğundan sezeyan kararı verilmişti normal istedim ama rabbim hayırlısını nasip etti 🙏🏻
Tuanaa07 Mrv_tlg kız benım suyum gelmedi sadece sancım vardı gittik benimde 8 cm açılmam varmış gece birde sancı başlamadan sürekli mide bulantım varmış meğersem açılma olduğunda miden bulanırmış
Mrv_tlg Tuanaa07 bnm hiç bir belirti yoktu sadece 1 gün önce doktor muayenesine gttik sancim çıktı orda baya bi bekleyin artık dedi doktor gece sadece yataktan inemedm wc gitmk için başla bi belirti yoktu uyudm uyandm kahvaltı yaptm öğlen 2 de suyum geldi sancm falan yoktu 2 saattede dogurdm çok şükür ilk doğum du😇
Eylul05 Tuanaa07 39+4 gece 3 buçukta su gelişi ile doğuma gittim akşam 6 da kendi sancımla doğum yaptım ama ıkınmayı beceremediğim için kesi atıldı
Turkkahvesiii 38 girdigim gece dogum sancim basladi ve dogum gerceklesti, ben pek haftadan degilde annenin catisinin durumuna gore degistigini dusunuyorum.
Birdunyabircennetannesi Tuanaa07 Kızımı 32+4 de oğlumu 35+2 de doğurdum. İkisi de suni sancılı ve çok zordu
Aysemia Birdunyabircennetannesi merhaba ikinci doğumu kaç yıl arayla yaptınız ve doğum sebebi neydi😊 ben de erken doğum yaptım ve ikinci için tereddütlüyüm
tazeanneeeee Tuanaa07 37nin 1. günü doğurdum ani gelişen hipertansiyondan yoksa bebeğimin gelmeye niyeti yoktu