Menem Kızlar bebeğim 13 aylık ve normal koltukta ayakta dururken sıkıntı yok normal basıyor. Ama ben tutup ayağa kaldırınca ayaklarını havaya kaldırıyor ya da parmaklarını içe basıyor. Bu normal mi ya