biten rolonlari biriktirdim atmadım yıkayıp içine parmak boya koydum sulandirdim az onlarla değişik boyama oldu cocuklarim 3 yaisnda ve 1 yaşında 2 oğlum var ikiside rahat kullandı 1 yaşındaki için daha iyi oldu bence kalem gözüne biyerine falan baticak diye korkuyordum