Geceist genelde 50.000 koloniye kadar normal sayarız dedi bana laborant. oğlumda da hep üreme çıkıyordu dr antibiyotik yazıyordu kullanmadım hiç3 kere üst üste kültür verdik . en son torbayı bağlayan kızdan rica ettim önce batikonla silip kurutup öyle takar mısınız diye çünkü kültürün öyle alınması lazım idrar ve kanda önce bölge batikonla temizlenmeli. o da biz öyle yapmıyoruz filan dedi sonra ısrar edince laborantı çağırdı. o da niye tekrar kültür istendi 50.000 koloniye kadar normal kabul ediyoruz bebeklerde bulaş çok oluyor dedi ancak doktorun daha iyi bilir. bir görüşürsünüz