Burcin1706 Bebeğim 9 aylık 2 gündür sol gözünden su geliyor çapaklanıyor sürekli bilgisi olan varmı ?
Birrannebirbebekk Burcin1706 alerjik bir durum olabilir bence doktor görüşüne ihtiyacınız var. Geçmiş olsun 💓
Antep27 Burcin1706 bebeğim ilk dogdugunda capakli dogmustu serçe parmaginla gözünün etrafına masaj yaptım 1 hafta sonra geçti olmadı birdaha capaklanmasi
Burcin1706 Edanur01 hayır götürmedim kulak pamuğunu demli ılık çaya batırıp sildim sabah akşam düzeldi şuan :)
AlyaDuru_ve_Annesi Burcin1706 bize göz damlasına vermişlerdir arada sulanması oluyor gene kullanıyorum geçiyor