eserekli_kiz11 Sebeyda mutfak kapisini mutlaka kapatrm ama illaki odalara az miktarda olsa gdyr cezvede 2 3 paket sekerli vanilin kaynatrm o aliyor eger kapiyi kaptmamissam hava nemlemdirici var ona yumusatici koyup oyle calstryorm
Mihriiii Sebeyda genelde fırında pişirmeyi tercih ediyorum böylece çok kokmuyor. Pişerken de mutlaka kapıyı kapatıp pencere ve balkon kapısını açıyorum. Yumuşatıcıyla suyu karışıtırıp onuda kaynatırsanız kötü koku geçiyor.
Eylul05 Tencerede yumuşatıcı kaynatmayı duymuştum ama hiç yapmadım ben camı açık bırakıyorum pişirirken ve pişirdikten sonra ama eve yayılıyor bence mutfağın kapısında kapa içeri yayılmasın
burjuvaanne Sebeyda annemin kucuk bi cezvesi var baska hic bisi icin kullanmiyor. Yumusatici yi dokuyor cok az su ekliyor. Kaynatiyor cezvede mutfaktada koku kalmiyor hep oyle yapar
Sapsikanne Sebeyda annem bir tavanın içine kolonya döküp ateşe verip evde gezdiriyor bütün kokuyu çekiyor biraz korkutucu ama etkili🤣
mybabelanel Sebeyda cezveye tarçın portakal kabuğu koyun sadece tarçın da olur onu kaynatın işe yarıyor