hemsireanne01 BalkizimBaloglum2 elim yaptı adıma evet. Bugün sorguladım gidip ptt ye bakın kimliğinizle dediler
TazeanneRzgr BalkizimBaloglum2 e devletten doğum yardımı sorgulama yapın ödeme aşamasında yazıyorsa en geç 45 gün içinde yatar pttye çekebilirsiniz
hunilimomm BalkizimBaloglum2 merhaba benim yaklasik 1 ay içinde yatti 400 TL eşime de süt parası 15. Günde yatmış e devlette gözüküyor mu ödeme aşaması felan ben sordum 10 gün sonra yatmış
Ucprensesannesi BalkizimBaloglum2 e devletten başvuru olmuyo gidip başvuru yapıyorsunuz en az 2 ay içinde yatıyor süt parası içinde 144 arayın onlar sizi yönlendirir eşinize yatan bı miktar
hunilimomm BalkizimBaloglum2 iki doğumumda da eşim bizzat başvuru yaptı doğum belgesi kimlikleriniz ile
Asldrk Antep27 Bana mesaj geldi Aile ve Sosyal Hizmetler Bakanligi Aile Destek Odemeniz Pttkartiniza yatirilmistir. bu şekilde ama e devlette hiç bişey gözükmüyor 2 ayı geçti doğum yapalı